Forum dla Singli i Samotnych
Surf Trip?? - Wersja do druku

+- Forum dla Singli i Samotnych (https://forum.singlerelax.pl)
+-- Dział: Ruszajmy Razem... (https://forum.singlerelax.pl/forum-3.html)
+--- Dział: Jadę do... (https://forum.singlerelax.pl/forum-4.html)
+--- Wątek: Surf Trip?? (/thread-5.html)

Strony: 1 2


Surf Trip?? - Ilonalane - 22-11-2011

Może ktoś ma ochotę wyruszyć w poszukiwaniu fal?
W zeszłym roku udało się grupowo odwiedzić wyspy kanaryjskie i złapałam bakcyla...
Co prawda jestem początkująca, ale to nie jest istotne, bo uczucie jest nie do opisania Big Grin
To dopeiro się nazywa wolność...
Myślałam o wyspach kanaryjskich lub Portugalii ponownie w 2012 - luty...
Koszty mojego wyjazdu zamknęły się w 1500 zł Smile Zapewne zależy kto co lubi i na co wydaje -więc jest to wersja dla oszczędnych.
Co prawda nie przesadzałam z życiem nocnym i knajpami, ale całe dnie w oceanie na desce i zwiedzenie wyspy jak najbardziej.
(jaskinia, park narodowy - wulkan, jak też jeszcze inne miejsca z niesamowitymi widokami...)

Może są tu osoby chętne na przygodę? Smile



RE: Surf Trip?? - ewcia25 - 22-11-2011

Witaj,

Przeczytałam i ciekawa jestem jaką Wyspę odwiedziłaś? Ja byłam 2 lata temu na Lanzarote i bardzo miło wspominam ten wypad. A bakcyla też złapałam i ten rok należał do Grecji, a konkretnie wyspa Rhodos. Fajnie, ale nie polecam przed sezonem.


RE: Surf Trip?? - Ilonalane - 22-11-2011

Również padło na Lanzarotę Big Grin co tu dużo mówić...to trzeba zobaczyć...
Wink
w tym roku myślę o Fuertaventura...


RE: Surf Trip?? - beata - 22-11-2011

Hej!

Marzę o takiej wyprawie! Jeszcze nie umiem nic w temacie, ale zawsze chciałam się nauczyć, kto wie..Smile


RE: Surf Trip?? - Ilonalane - 22-11-2011

PolecamSmile
Też zwlekałam, aż w końcu wyszło całkiem spontanicznie - na wariata wręcz Big Grin , ale teraz wiem na 100%, że trzeba się ruszyć z tego zimnego kraju Smile w bardziej słoneczne miejsca...


RE: Surf Trip?? - Wojtek - 22-11-2011