Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samotny w Krakowie, szukam dziewczyny
03-10-2014, 19:48,
#1
Samotny w Krakowie, szukam dziewczyny
Witam
Szukam dziewczyny, z którą byśmy do siebie pasowali i stworzyli wartościową relację. Jeszcze nie miałem dotąd dziewczyny. A czuję się samotnie, bardzo chciałbym kogoś przytulać. Studiuję w Krakowie. Interesuję się mnóstwem rzeczy, tak, że mogę rozwijać tylko niektóre zainteresowania. Najważniejsza jest dla mnie duchowość, taka, która nie wiąże się z wiarą w cokolwiek ponadnaturalnego. Wierzę za to w wartość każdej osoby, mimo wszystko. Najbardziej lubię być z drugą osobą, być tak naprawdę. A prawie zawsze czuję, że jestem z innymi tylko tak cząstką siebie. Potrafię wiele zrozumieć. Jestem bardzo otwarty na drugiego człowieka, takim, jaki jest i dobrze słucham, tak słyszałem od innych.

Jestem trudny. Nie jestem fajny ani przebojowy i nie chcę być. Nawet nie kieruję się w życiu upodobaniami za bardzo. Jestem raczej flegmatyczny, refleksyjny, introwertyczny. Bardzo dużo myślę i bardzo dużo czuję. Mam w sobie wiele i wiele potrafię z siebie dawać, ale to jest też trudne. Ogromnie ważna jest dla mnie szczerość. Zupełnie nie mam ochoty na gierki, manipulacje, w jakie ludzie przeważnie grają. Dla mnie relacja to nie jest gra ani targ. Nawet kłamstewka w dobrej wierze są zwykle dla mnie nie do zaakceptowania. Szczerość to tylko i aż podstawa, na której można być dla siebie prawdziwie miłym. Chciałbym próbować budować relację głęboką, prawdziwą, zupełnie szczerą, otwartą, pełną dobrej woli i przyjaźni bez względu na to czy będzie się układać czy nie. Jeśli prawda jest taka, że w związku to niemożliwe, to nie jestem zainteresowany byciem w związku, trudno.

To są szczere słowa prosto z serca. Ale to tylko słowa. Najważniejsze się przekonać przy poznaniu. Ciepło zapraszam do poznania się i do miłej rozmowy.
Odpowiedz
04-01-2015, 01:56,
#2
RE: Samotny w Krakowie, szukam dziewczyny